Αρωματικό Marketing
Οι περισσότερες σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ απευθύνονται μόνο σε δύο από τις πέντε αισθήσεις μας, την όραση και την ακοή. Η όσφρηση όμως επηρεάζει πολύ περισσότερο τη διάθεση και τα συναισθήματά μας. Η όσφρηση είναι η ισχυρότερη από τις πέντε αισθήσεις και συνδέεται άμεσα με τη μνήμη και το συναίσθημα. Καθημερινά ερχόμαστε σε επαφή με αρώματα που επιδρούν στα συναισθήματά μας, τη διάθεση και τη συμπεριφορά μας.
Το αρωματικό μάρκετινγκ εξελίσσεται σε ένα μοναδικό εργαλείο καθώς οι επιχειρήσεις ανακαλύπτουν το ρόλο του αρώματος στην προσπάθειά τους να συνδεθούν με τους πελάτες τους σε συναισθηματικό επίπεδο. Γίνεται πιο αποτελεσματικό όταν συνδυάζεται με τις άλλες αισθήσεις, όπως όραση, αφή, ακοή, προκειμένου να δημιουργήσει μια μοναδική εμπειρία.
Τα αρώματα διεγείρουν τις αναμνήσεις. Οι αναμνήσεις επηρεάζουν τα συναισθήματα. Τα συναισθήματα προσδιορίζουν τη διάθεση. Κι η διάθεση επηρεάζει την αντίδραση. Πρόκειται για μια ισχυρή πραγματικότητα, την οποία προσφέρουμε στους πελάτες μας σε όλον τον κόσμο. |